sånt här älskar jag mest!


I julas fick jag en julklapp jag gladdes rejält över! Nämligen ett nagelkit som förstärker och reparerar brustna och slitna naglar! (Och detta är ju såklart något jag var i stort behov av!) Då jag befunnit mig största delen i Göteborg nu efter jul och denna dag är den första då jag bara sitter hemma och inte gör något vettigt, så tog jag mitt förnuft till fånga och började trixa med detta. Och jag har nu insett att det här gör MIRAKEL för naglar och händer! Lyckliga jag som fick en så fin julklapp. Tack Michelle och Oskar!

fin förpackning

 

sjukt bra beskrivning i varje förpackning för hur man gör och hur man använder varje produkt

 

avslutar behandlingen med underbart mjuk handcremé.

 

"nagellack" alla med olika funktion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback