från förhållandesnack till världsproblem.


Igår trotsade jag min förkylning (trots att jag får sona för mina synder idag, ligger hemma i krasslighetens krasslighet och försöker bli frisk!) och åkte både hem till Malin, fikade med Emelie och gick hem till Maria med massa brudar! (Maria, jag, Catta, Emma Olsson, Ester S, Charlotte, Emelie, Theresia, Viktoria och Maja!) Vi hade en supertrevlig kväll med snack om ALLT mellan himmel och jord, från förhållanden till världsproblem och hur de kanske skulle kunna lösas. En riktig tjejkväll helt enkelt. Så tack brudar för en fantastiskt mysiga timmar!

SNYGGMARIA!

Charlotte och Viktoria


Catta, Maja, Charlotte och Viktoria!

 

Theresia

 

catta och maja

 

 


Kommentarer
Postat av: mary

vilken mysig kväll de blev, du är ju fantastiskt bra sällskap! SNYGGJOHANNA!

2010-04-18 @ 13:21:23
Postat av: JOHANNA

Men mary, taaack detsamma!! DU är ett underbart sällskap! jag ser fram emot fler såna här kvällar!!

Postat av: Tess

Ja, nog var det trevligt allt tjejer! mer av detta. fröken Sten , får jag stjäla nån bild av dig? :)

2010-04-18 @ 13:56:38
URL: http://theresiast.blogg.se/
Postat av: Johanna

jaa ta bara ta:)

2010-04-18 @ 14:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback