Dagens fyra betraktelser.


Okej, när man är ute och reser runt i Sverige så pass mycket som vi gör lägger man märke både till det ena och det andra. En del lite mer normala saker och en del avvikande saker. Idag var vi i Lysekil. Och dagens betraktelser från denna udda men charmiga stad fick oss att skratta både en, två och tre gånger. Så här kommer de, dagens betraktelser.



1. Gallerian. Gallerian utan stort G. Här inne fanns... ingenting?




2. Lysekil måste vara den enda staden i Sverige med ett...rumphus? Låter spännande!



3. VÄLKOMMEN IN! Vart då? - I LASTBILEN!!! - njaeee, kanske inte.




eller är jag den enda som inte skulle vågat mig in? vem vet. plötsligt fälls dörren igen..



4. Den poserande bebisen! Den här bilden kunde vi inte sluta skratta åt. Helt kolosallt rolig! Har ni inte sett en poserande bebis förut? I så fall finns hon i ett skyltfönster i Lysekil. Dock en aning lättklätt.






Kommentarer
Postat av: Maria du vet...

Känns ju så fel att Rumphuset innehåller två fotografer och en frisör... Kram mig

Postat av: JOHANNA

Maria: HAHAH, jaaa en aning fel? intressant..

2010-04-21 @ 20:12:09
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha, ja rumphuset fick mig att dra på smilbanden och den poserande bebisen...

2010-04-21 @ 20:15:50
URL: http://emelieselin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback