där satt du. och jag undvek din blick.


Under gårdagen åkte jag både tåg, buss och bil för att komma ända hem till Göteborg.  (Jag har blivit NG-"skadad" för numera är det inte alls jobbigt att resa så länge, det kändes mer "skönt" att jag slapp köra själv. Ja, ni hör ju bara!) Och under mina 6 timmar på buss, såg jag till att ha något att roa mig med så jag plockade med mig en bok som jag fick i present av Jossi när jag fyllde år. "Kronprinsessan Victoria - Privat" heter den. Ett dygn tog det mig att läsa ut den. Gissa om det var en bok värd att läsas? - Så otroligt intressan. Jag tror att jag känner henne nu. Kronprinsessan Victoria alltså.


Kommentarer
Postat av: jossi

Va kul! Tänkte att de var en bok i din smak. Tror jag får låna den någon dag och läsa :)

2010-04-22 @ 11:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback