skit skit skit. här ska vilas!


Hej! Jag är ledsen att bloggen får lida pga. jag är sjuk. Men det är väl så det blir? Inga äventyr när jag måste kureras. Och apropå äventyr så försökte jag mig verkligen på ett idag, jag kom till stan var där en halvtimme men var tvungen att åka hem igen! Var tydligen för sjuk för att klara så "lång" tid ute. Tanken var att jag skulle fika med Emma och Hampus för att därefter möta upp Josef nånstans och snicksnacka en stund till! Men icke sa nicke, efter 32 min i stan sa kroppen stopp och jag var tvungen att, fort som tusan, hoppa på en spårvagn hem. Trist! Men jag får helt enkelt vänta tills jag bli frisk! Så istället för att deppa så ska jag mysa här hemma! Det är ju ganska mysigt trots allt. Favoritmusik, te och tvplay!

Göteborgshjulet aka. GO!

 

Vackra Göteborg! Åh vad jag kommer sakna detta när jag flyttat..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback