från malmö till vimmerby till högsby!

 

Idag jag varit på massa nya ställen i både Skåne och Småland! Bäst var såklart Vimmerby! Där åkte vi förbi både Astrid Lindgrens värld och fikade på Brödstugan (jaa, ni hör ju hur mysigt det låter!) mitt i samhället tillsammans med en tjej som heter Rebecka! (hon är jordens coolaste skolgruppsledare!) Sen åkte vi vidare på Högsby där vi bor i natt! Jag ska sova på en soffa. Livet som teamare är glammigt!

 

Astrid Lindgrens skola i Vimmerby!

 

I Högsby åt vi middag på detta fantastiska hak!

 

Maria!

 

Mina kycklingspett

 

Jag

 

och när vi kom till kyrkan möttes vi av denna fantastiska skapelse! UUUH!

 

 


Kommentarer
Postat av: syd-Amanda

Ni var verkligen på Ceema och åt!Haha! Ljuvligt ställe.. det är där det händer.

2010-04-27 @ 20:43:22
Postat av: JOHANNA

hahah, jaaa och det är såå fantastiskt:P!

Postat av: Svens

Näj!! Den där spindeln var iiinte ååkej! Madness

2010-05-02 @ 15:17:40
Postat av: JOHANNA

SV SVENS: neeej den är inte OKEJ!!

2010-05-03 @ 14:43:35
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback