the story continues

 

Idag vaknade vi en aning kalla och lite möra efter en hård natt. Varken jag eller Maria sov särskilt bra så i natt hoppas vi på bättre lycka! Startade i alla fall dagen med två gruppträffar i Högsby för att därefter fortsätta mot Kalmar och lunch och sen ut till Öland där vi kommer bo ända tills på fredag! Fina dagar! Trots regn idag så har vi överlevt. Dagen har fullgjorts med många skratt! För det är såna vi är.

 

Åt grekisk buffé på Zorbas i Kalmar till lunch!

 

Sen gick vi en kort promenad genom en liten del av Kalmar och jag fotade en fin gränd.

 

 

På vägen ut ur Kalmar var jag tvungen att fota KD:s kansli i Kalmar;) Allt för att göra mina KD-läsare stolta!

 

Påväg ut mot Öland som ni ser där framme!

 

Öland! Här har jag tillbringat en av mina bästa somrar någonsin!

 

Efter en ungdomssamling för konfirmander så gick vi och åt på ett av Borgholms hak! Detta var ett av de finare haken jag varit på!

 

 

 

 

Jag

Ett öde Borgholm, sist jag var här var det stekande sol, marknad på torget, och tusentals människor! Idag var de tinte en kotte där..

 

Fin kyrka! Här inne höll vi samlingen för alla konfirmander!

 

och inatt har jag bytt ut soffan mot en riktig säng! FANTASTISKT!


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha mina kusiner äger Zorbas! Sjukt coolt :P

2010-04-28 @ 23:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback