skärgårdsmingel och varm vårsol

 

Fredag morgon packade jag om väskan och hela familjen begav sig till vår vackra skärgård och Blidö för att fira påsk och vårmysa. Så på kvällen gick vi på invigningen av Blidö Wärdshus nyrenovering och nyöppning! Mingel för hela ön och buffé för 150kr. Så värd kväll! Jag hade verkligen supertrevligt och här är några få bilder från kvällen. Först startade vi kvällen med middag och årets första middag utomhus genomfördes med bravader! Sol, mat, filtar och rolig gemenskap med öbor!

 

Syster och jag

 

massvis av god mat fanns att käka sig mätt på!

 

hela stället är nyrenoverat och superfräscht!

 

 

syster

 

jag och mamma

 

vänner till familjen

 

Sofie

 

gabriella

 

en liten del av den stora buffén

 

bardisken

 

jag och en knallblå pläd. sweet. det är vår!

 


jaa, det ÄR vår!

 

ett bord reserverat, här fick vi slå oss ner, efter vårmiddagen utomhus!

 

Sofie

 

mingel på fina stolar

 

 

kärlek.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Isak

Jag gillar det hungriga barnet vid bardisken.



Och förresten, jag förlorade på bowlingen mot Kringlan, däremot vann jag mot Keff och Ish ikväll :)

2010-04-03 @ 23:22:13
Postat av: bebs

Vad fin du är i håret tycker jag.

2010-04-04 @ 01:07:44
Postat av: JOHANNA

SV ISAK: haha jaaa det hungriga barnet är heelt fantastiskt!! blundar och njuter. Där ser man på, så duktig du var då! Men frågan är om det är Kringlan som är bra och Keff och Ish som är dåliga eller tvärtom och huruvida du är bra eller dålig?



SV BEBS: taaacck:)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback