you made my day

 

Godmorgon. Hann ju inte riktigt med gårdagens bilder och blogginlägg så här får ni bilderna från igår istället! Startade dagen med en låång frulle och åkte sen över till Emelie där jag fick både lunch, trevligt sällskap och kaffe! Därefter åkte jag ner på stan och mötte upp Mallan. Vi gick och käkade sushi på Ayakos och gissa om det blev en rejäl update-dos? vi babblade på om ALLT och lite till. Supertrevligt! Därefter gick vi hem  till henne och så småningom kom både Franken och Josef över! Vi tittade på filmen Sommaren med Göran och skrattade tills vi grät. Jag hade en supertrevlig dag med allt vad det innebär!

 

Fin kaffebryggare i ett fint kök;)

 

Emelie fixade en lite för satsig inbjudan till mitt födelsedagsmingel nästa vecka!

 

Jag,

 

Emelie och jag

 

Mallanbrallan, finn en likhet mellan oss!

 

min sushi. ljuvligt gott!

 

..jaaa, som sagt en likhet dagen till ära.

 

snyggot gillade verkligen inte sushi.

 

film.

 

vi

 

Frank och Josef!

 

Emelie!

 

Mallan och Frank i bakgrunden

 

Emelie och jag!

 

och så josef.

 

 

Tack vänner för en fin dag!

 

 


Kommentarer
Postat av: cattis

första bilden på dig var sjukt fin!

Postat av: JOHANNA

SV CATTIS: tacksnutt!

2010-04-09 @ 11:19:03
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback