Vackra malmö!


Godmorgon MALMÖ! Jordens mysigaste kväll igår så tid för bloggen fanns knappt. Det första vi gjorde när jag kom fram var att åka en guidad tur av Maria genom stan! Så nu har jag sett allt man bara måste se. Strax hoppar vi i bilen och beger oss mot Högsbo! 4,5 timme bil har jag hört! Sweet.

Mina resväskor

 

Busstationen

 

Jag

 

Turning Torso, här inne finns det vanliga lägenheter att hyra! Gött med den utsikten!

 

Mitt emot Turning Torso i det finaste bostadsområdet i Malmö ligger detta!

 

Vackra Maria!

 

Bakom oss är Turning Torso och här är HAVET!

 

Bron över till Danmark! Vackert!

 

 

Zlatans hus som jag bara var tvungen att fota!!

 

 

Ett vackert slott. Här var vi på klassresa när jag gick i 6an. Jag var kär i en kille i klassen och vi smsade (HAHA!) hela resan. Det var tider det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback