en helg och dess äventyr

från ett av de sommaräventyr vi gjorde. samma dag som Madonnakonserten på Ullevi var! mums för sol, hav & värme!

 

Sämst sämst sämst. Tanken var ju att jag skulle visa er alla helgens fantastiska bilder!! MEN så har jag glömt både kameraladdare och bildöverföringsgrejen hemma! Så roligt kan man ha det. SÅ inga bilder bjuds det på nu de närmsta dagarna. (därav inga bilder på mitt nya hår! trist.) Ska försöka fixa hit prylarna så fort som möjligt så att ni får ta del av allt roligt som händer!

hur som helst har jag haft en fantastisk rolig och mysig helg hemma  i Uppsala. Och eftersom jag inte har möjlighet att bjuda på bilder så raddar jag upp en lista  helt enkelt! Håll tillgodo.

I helgen har jag:

- hälsat på bibelskolan som jag gick förra året!
- fikat med en drös vänner!
- införskaffat mig ett par byxor i skinnimitation och ett linne med axelvaddar för endast 150kr! (hej rea! årets enda reaköp!)
- varit på tjejmiddag på den grekiska restaurangen Akropolis med 10 tjejkompisar varav 3 st(!) ska gifta sig i sommar!
- ätit lunch på IKEA (2 ggr)
- träffat Malin och ätit hallonkräm, oboy och rostade mackor
- tittat på Melodifestivalen med Malin
- varit på söndagsmöte
- planerat bröllop och tittat på den perfekta festlokalen!
- varit ute i Skarholmen med Isak och tittat på hela Uppsalas villafolk som åkt skridskor på isen vid Ekoln (under klarblå himmel), där vi sommaren annars seglar!
- gått in backstage med Isak på musikalen "High school musical" som hölls på Uppsala Konsert och Kongresshus! (det var vi och stans alla 12-åringar med förväntansfulla föräldrar!)
- ätit sushi från Ayakos!
- tittat på film! Definitely, maybe. Finfilm.
- färgat håret ljusbrunt! eller mörkblont, (en definitionsfråga!)
- åkt bil bytt till tåg och bytt till spårvagn för att därefter gå.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Å vilket barn sa du att ni var på konserten med? Inga? Ehehe, jaha...

Postat av: JOHANNA

SV. haha åh det är precis DÄRFÖR jag skääääms. hahah det var vi och inga barn vi hade med oss.

2010-02-09 @ 11:27:29
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback