god mat och vänner.

SNYGGT PAR! Emma och Anders tidig höst.



Igår hade jag en helt underbar kväll hemma hos en av mina absolut bästa vänner, Emma! Hennes pojkvän var också där och vi hade några intressanta samtal! Det är det bästa med dessa två, att man alltid får till en och annan bra diskussion om något intressant ämne! Fina är de och jag gillar de väldans mycket! Och Anders som för övrigt är grym i köket har nu influerat min Emma! För pajen hon bjöd på igår var gudomligt god och salladen till var fantastisk!

Så tack kära vänner för en fin kväll! Ni är guld värda.

Kommentarer
Postat av: emma

Vad söt du är min vän! Tack för att du kom, har saknat dig! puss

Postat av: JOHANNA

SV emma: men givetvis vännen! Tack att jag fick komma:) hasr saknat dej!! PUSS

2010-02-16 @ 20:42:35
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: milo

Verkligen snyggt par! Skönt å höra att min syster har börjat laga ordentlig mat...

2010-02-21 @ 17:15:04
Postat av: JOHANNA

svmilo: jaa men verkligen snygga! och jaa, visst ärdet bra? :) nu när hon är i gasen med matlagning ska jag passa på att åka till henne OFTA!! :)

2010-02-22 @ 13:18:26
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback