okända komplimanger


bild funnen i min inspirationsmapp. SS10, för vilket märke minns jag inte

 



Idag har jag fixat och trixat med framtidsplaner och det gick svinbra! Fram och tillbaka till stan tre gånger! Den sista gången tog jag bilen med mig och fikade med min barndomsvän Rebecka aka. Blom! Rejäl kvalitetstid trots att fikastunden bara varade dryga halvtimmen. Därefter begav vi oss i olika bilar mot kyrkan där det hölls talkshow med tema: Relationer! Oerhört välbehövligt och med ett lite annorlunda och härligt upplägg blev kvällen mer intressan än vad fördomarna annars skulle talat om. Efter mycket snicksnack och mingel är jag nu hemma i min tillfälliga vrå. Syrrans rum.

Imorgon väntas en dag i sällskap av Isak för att på kvällen sikta på Melodifestivalen, Ny Generation-huset och en drös med fantastiska människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback