valentine's day



just det. så var det detta med alla hjärtans dag också. igår befann jag mig på middag. inte med isak utan med fyra tjejer och en kille. en fnurlig kombination bland alla par. alla hjärtans dag kommer helt enkelt firas på ett lite annorlunda vis i år då jag befinner mig i den västra delen av Sverige och isak i den östra. Knepigt. så detta har vi helt enkelt löst genom att vi gör något mysigt nu till helgen istället, då jag kommer hem!

så oavsett hur, var och när du firar/firade eller inte firade alla hjärtans dag så uppmuntrar jag dig till att göra något för någon annan. skicka ett sms, ett vykort, ring ett samtal eller köp en present! ingenting är för litet eller för stort. kärleken är dyrbar och behöver en uppmuntran ibland.

och brudar, bara för att det har varit alla hjärtans dag betyder det inte att vi bara ska sitta och vänta på att vi ska få en massa saker. gör något själv! jag valde att buda över sushi till isak som stod och väntade i hans kylskåp när han kom hem från en lång arbetsdag på Hovet i Stockholm.


kärlekscheckar och rosor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback