200 semlor till klasskompisar!



Igår bakade vi 200 semlor tillsammans med en skolgrupp här i stan! Ca 5 timmar tog detta projje och lyckliga var vi när vi var färdiga! Tänk så lyckliga gruppens klasskompisar är idag! Gratis semlor i skolan är ingenting som händer varje dag. Med syfte att dela med sig av det kristna budskapet - Att Jesus dog för dina synder och att han återuppstod igen på tredje dagen så att du kan få evigt liv! - Gör detta projekt ÄNNU bättre! Jag är stolt.

 

gissa om vi fick köpa många ingridienser dagen till äran

 

min fina Vickan

 

Söta Emma och jag

 

ingridienserna!

 

Gabriella

 

Vickan, jag och Gabriella

 

Gabriella, Martin och Cristopher

 

Detta var bara några av alla bullar vi bakade..

 

Snaaaart färdiga!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback