en dagens i tre bilder


Idag mötte jag upp snyggot Sandra och det andra snyggot Kaleb för några timmars häng på stan. Inga konstigheter. Imorgon ska jag söndagsbruncha med Emma och kanske hittar vi till ett museum om kulturella-känslan dyker upp!

Jag på Fredsbron

 

Kaleb, Säändra och jag

 

Kaleb och Sandra

 

Sitter inne på ett tips jag vill dela med mig av.
Ida och Daniels reseblogg. När värme och sol känns långt bortom så är det ju alltid fint att se att någon annan har det bra i värmen! Så här kan ni följa med på en resa utan dess like. Isaks syster+sambo är det som står för kalaset. Jag är inte alls avundsjuk. Inte alls. : )

Kommentarer
Postat av: K

Sköna bilder sten! Kaleb och Sandra är ju as heta! Inte minst du med! Vi måste fika nästa gång.. :)

Take Care!

2010-03-06 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback