AYAKOS, Uppsalas bästa sushi!


Distansförhållande gör det svårt att göra små överraskningar i vardagen så igår passade jag på att överraska en trött Isak med frukost, scones och chailatte från Waynes, som han älskar! för att sen umgås hemma med filmer. (tänk när man sista kunde kolla på fler filmer i rad utan att få dåligt samvete över allt annat man måste göra! har nog aldrig hänt. ledigt kallas det.) På kvällen skulle vi gå på teater tillsammans med min familj men först passade vi på att äta sushi på Uppsalas bästa Sushirestaurang Ayakos i Luthagen! På restaurangen sitter man "på golvet" och äter från coola tallrikar. Fantastiskt gott var det så vi bestämde oss för att åka tillbaka dit ikväll! Nu tillsammans med familjen. Otroligt mysigt för en söndagkväll. 

en hungrig Isak?

 

Jag

 

fantastiskt gott.


Kommentarer
Postat av: Theresia

Otroligt fin du var har!

2010-01-04 @ 02:56:32
Postat av: JOHANNA

sv: taaack hjärtat. vad söt du är:)

Postat av: Hemlig beundrare

Riktigt fin i håret!

2010-01-04 @ 15:11:33
Postat av: cattis

myspys! jag gillar det stället. söt du är!

2010-01-04 @ 19:12:00
URL: http://cattis.webblogg.se/
Postat av: JOHANNA

Sv Taccck du;)

SV CATTIS: jaa det är supermysigt där! tack tack:)

2010-01-04 @ 23:55:51
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback