MITT NYÅR!!

 

Nyår intogs med en brakfest. Festivalen niotio var platsen jag höll till på då klockslaget slog 00.00! Lyckan var stor och massvis av människor var på plats. En ruskigt bra start på ett ruskigt bra år! Och jag är verkligen övertygad om att det kommer hända sjuuukt coola grejer under kommande året. En dröm jag har kommer slå in eller i alla fall början på drömmen och mycket mycket bra saker kommer hända. Så nu kickar vi igång detta fantastiska år!

 

NIOTIO

 

Sjukt mycket folk som firade tillsammans

 

Malins år

 

Kvällen till ära hade jag prickiga strumpisar! jag gillart!

 

Och en klänning från H&M trend med ordentlig puff och ett stort bling halsband i olika färger! LOVES IT!

 

färgerna försvann en aning när jag hade mörk klänning under.

 

Emelie, jag och Malin

 

Daniel och Isak (bild lånad av ishai)

 

Johanna och Mallan


Jag och Vickan


Brudarna

Jordens sötaste människor. Samuel och Emelie!

 

Emma och Andreas

 

12-slaget, stora ballonger släpptes från läktarna, raketer och glitter.

 

 

Jag och Emelie

 

Utanför var det påkostade fyrverkerier, ett plus till detta var snön som föll! VINTERKÄNSLA!!

 

efteråt var det konserter och en massa mingel med alla möjliga människor

 

Stina!


Sjuukt grymma Mie som var uppe på scenen och slukade eld bland annat!

 

Vickan

Jag, Samuel och Jonatan

 

jag

 

Avslutar med denna glädjebild på mej och Malin


Kommentarer
Postat av: sandra

MIE!!!! sa kul att hon fick vara med dar uppe. hon ar sa bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback