det blev oavgjort


idag var vi som sagt på Ayakos med familjen och käkade sushi. otroligt gott och maten uppskattades av (nästan) alla! efter middagen åkte jag hem till Rebecka som hade födelsedagsfest och vilken hejdundrans mysig kväll vi hade! och massvis av lekar, som jag för övrigt älskar! (mest för att jag är galen tävlingsmänniska) och jaa, mina vänner är otroliga! love it.

middag med familjen, jag och isak fick ett eget bord.

 

SUSHI! tips och råd om vad man ska äta har vi fått av isaks syster ida. detta följs såklart slaviskt.

 

Isak var gladare idag.

 

jag var en aning tröttare idag?

 

mysparty i petras charmiga lägenhet.

 

julia och andy

 

bruk och blom

 

jag och madde under leken

 

maria, salem och jag.

 

julia, andy, bruk och blom var i vårt motståndarlag.

 

det blev oavgjort.

 


Kommentarer
Postat av: Rebejbi

oj,oj här ändrar vi bloggutseende. woowaaa. Härliga bilder. Alla bara sprudlar av glädje liksom:P

Postat av: JOHANNA

SV: jaa här ändras det:) tack du! fotografen var ju du;)! haha absolut! glädje på hööög nivå:P

2010-01-05 @ 11:01:58
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha, va kul.. och jag var inte där.. ;-)

2010-01-11 @ 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback