märsta pingst!


det märks så klart på bloggen att jag har jullov? allt går i slowmotion, inkl. bloggandet och jag uppdaterar inte alls i takt med allt som jag gör! men hur som helst så kommer allting upp här på bloggen, förr eller senare. gärna så fort som möjligt. dagarna innan nyårsafton jobbade jag två dagar och hade en monter med Ny Generation på en av alla nyårskonferenser som hölls i Sverige. Märsta Pingst var platsen och gissa om det var kul? Så här såg det ut!

absolut en av de roligare montrarna. och jag gillar verkligen när man överdoserar av allt mellan himmel och jord. det blir så mycket roligare att kika på då.

 

vi hann med ett undervisningspass med temat: Lärjungarna var bara skit! (= de var inte snyggare, bättre, coolare än någon annan, snarare tvärtom, och ändå valde Jesus de till sina lärjungar. detta visar att ALLA får plats i Guds famn, och att alla är välkomna att säga ja till Jesus) Sumat (?) höll i passet, 20 år och ungdomspastor i Södertälje kyrka, typ jordens skönaste pastor!

 

Fika med Becca

jag och rodde

en del ungdomar som vi umgicks med.


Kommentarer
Postat av: Rutan

Väldigt snygg monter måste jag säga!!

Bra jobbat till er som gjort den!!

2010-01-08 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback