fredag i bilder


Fredag i bilder. Jaa, så här såg det ut då vi mellanlandade mellan gruppträffarna. Lunch på Tacostället i Trollhättan, fotande av den finaste kyrkan i Trollhättan och så sist men inte minst ungdomsmötet som jag pratade lite på, Agape i Göteborg. I helgen har vi haft besök av team Syd och idag har jag bokstavligen tränat häcken av mig på Nautlus (2 timmars gymmande! Det ni!) och sen käkat lunch med min fantastiska vän Emma! Nu sitter brudarna bänkade framför film och jag har gjort en avstickare och sitter framför datorn en stund. Imorgon bär det av till Rättvik (må-tors) för att vara på tyst retreat (=tysta i 3 dagar! utan varken mobiltelefon, dator eller kamera!)

LUNCH!

 

JAG

 

KYRKAN

 

TEAM CHALLENGE I AGAPE

 

en brud vi träffade som sen visade sej bo i huset bredvid oss? Världen är ju sjukt liten.

 

Emma och jag under minglet

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback