kärlek kallades det visst.


Jag har utan tvekan den mest romantiska pojkvännen i världen. Kvällen innan jag skulle till Göteborg sa han till mig att jag skulle sätta på alarmet på kl 05.30! Tidigt tyckte jag. Kl. 6.00 stod han utanför med bilen och väntade på mig. En överraskning vankades. Eftersom hans skola började kl. 8.00 och jag skulle åka till Göteborg på förmiddagen så var vi tvungna att åka tidigt. Frukost på Arlanda (med utsikt över avgående flyg till okända orter!) Frukost med allt du kan tänka dig fanns uppdukat! Juicer av alla dess slag, (och apelsiner du pressar själv), fruktbord med otroligt många olika exotiska frukter, ägg, hårdkokt, löskokta och så scrambled egg, bacon, yoghurt med olika tillbehör så som nötter, fruktmixer m.m, nybaktbröd av olika slag, allt slags pålägg du kan tänka dig, kaffe, tusen tesorter, sylter och våfflor du själv gör! En underbar frukost och kvalitativ-tid av högsta kvalité! Gissa om jag var en lycklig flickvän som när jag sen begav mig till Göteborg? OM jag var! En så enkel men fin gest. Kärlek kallades det visst.

Isak

 

min våffla och kaffe! Perfekt kombo!

 

den lyckliga och nyvakna flickvännen

 

ARLANDA, världens mest inspirerande plats. Älskar flygplatser. För alla har ett mål.

 


Kommentarer
Postat av: julia

håller med dig! inta många som kan klå isak i romantik ;) och visst är det nåt speciellt med flygplatser, speciellt arlanda!? spännande..på nåt sätt :)

Postat av: Anonym



ojojoj. går nog inte att få någon romantiskare kille än isak !

skit också ; )

2010-01-17 @ 18:21:35
URL: http://sarabergenwall.blogspot.com
Postat av: JOHANNA

SV MISSJULIA: haha nej inte många det inte;) haha. JAA flygplatser, jag älskar det. och arlanda är otroligt inspirerande. så många olika människor, olika öden, olika liv och olika destinationer. jag gillar det.



SV ANYNOYM: haha nej du har nog rätt;) tricky.

2010-01-17 @ 21:12:09
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback