på stan denna dag


var ju som sagt en sväng på både stan och gränby centrum och mannen i fråga fick med sig allt mellan himmel och jord. bland annat ett linne, en t-shirt, en stor väska, två filmer och två par jeans! lyckad dag på stan. jag gav dessutom de försenade julklapparna till malin på H&M och hon var så söt som ringde efteråt, lycklig! Chailatte och cheesecake (rekommenderas!) på Espresso samt en ordentlig dos butikstittande gjorde denna dag fullkomlig! Ikväll har vi dessutom hunnit med två filmer. Skickligt. Imorgon beger vi oss ut till skärgården! Tänk så härligt med jullov!

Isak mitt i stan

 

inte så snygga men sjukligt sköna att ha så här i vintertider med 14 minusgrader ute!

 

Johanna mitt i stan med julklappar och väska i händerna

 

dagen till ära bjöds det på prickig kavaj och brosch! (som garanterat kommer bli en vårlig hit!)

 

ett av två armband jag fick i julklapp av viktoria. otroligt snygga och personliga dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback