hamnfest i övik

 

I fredags var det guidad tur genom Övik, bad i havet, middag på verandan och Hamnfesten med vänner som gällde! Gissa om jag haft en fantastisk helg i vackra Övik?

 

Mallan och jag vid havet

 

Fotades streetstyle

 

Jag och Vackra Mallan

Hamnfesten var uppladdat med en rad poliser.

 

På plats spelade Safemode, och vi var såklart där för att stötta!

 

Tjet och Johan

 

Och vi hamnade backstage

 

Och sen drack vi cola i öltältet med dessa grabbar, Frank och Jonas, Daniel+flickvän m.fl m.fl.


Ikväll. Har jag åkt bil ända från Övik tillsammans med Frank och Daniel och Anna-Stina. Galen resa och galet kul! Imorgon vankas tidigt jobb och sen får vi se vad vi hittar på! : )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback