in your face


Igår hängde jag med Mattias, Josua och Emelie kvällen ut. Vi började med bio och såg Ecplipse! Jag gillar den! Som vi skrattade, replikerna mellan Jacob och Edward var priceless. Jag finner inga ord! Galet bra. Därefter fikade vi på café Åkanten som sen slutade med att jag tog mitt förnuft (?) till fånga och fick tillbaka min hundring! Allt handlar om prestige. Jag badade i Fyrisån, bokstavligt talat, in your face Josua Enblom! Minus var ju GIVETVIS att Mattias var tvungen, (eller?) att hälsa på ett gäng välkända människor som just i denna sekund råkade passera. Intressant. Min utmaning till Josua är nu att vaxa ben och bringa! Lycka till pysen.


Mattias och Josua på café Åkanten


jag och Emelie på café Åkanten


Jag


Jag lite för nöjd.

Kommentarer
Postat av: Fia

Men Johanna, e de inte jätteströmt där? jag blir ju orolig!!



Mår du bra gumman annars? Puss på dig!

Postat av: JOHANNA

fia: jag höll i mej heela tiden;) haha. jaa det är superb! hur är det med dej? : )

2010-07-08 @ 11:28:56
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback