tack Gud för att du alltid finns vid min sida. Du lämnar mig aldrig.

Igår hade jag ju som sagt finbesök av två herrar från Stockholm. Joakim och Simon. Det bjöds på taco och kladdkaka (bokstavligt talat!) Vad som är roligt med dessa grabbar är att de verkligen VERKLIGEN går igång på allt som har med smarta, kreativa affärsidéer att göra. Framgång, helt enkelt, detta är ju såklart superkul att lyssna till då de nästan pratar i mun på varandra och mer än gärna fyller ut varandras meningar (de bor kombos!) Så nu har jag lärt mig massor om google, voddler och andra framgångsrika eller icke framgångsrika företag... Jag hade en supertrevlig kväll! Och idag vankas det annat. Planen är att åka upp med Frank till Övik för att tillbringa denna helg där uppe tillsammans med Mallan och hennes familj. Detta ska bli galet kul, särsilt för mej som bara åkt förbi Övik ett antal gånger men aldrig stannat till! Yeey. 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback