en dag i stockholm med min barndomsvän

I torsdags upplevde jag den bästa Stockholmsdagen på mycket mycket länge. Jag överdriver inte när jag säger att jag fick se staden ur ett helt nytt perspektiv. Lite lagom turistigt fast ändå inte. Första stoppet var Söder och den godaste cappucinon jag någonsin druckit! På Kaffebar Mellquist! Därefter tog vi en promenad mot utsikten på höjden vid Söder, tog Djurgårdsfärjan till Djurgården, gick förbi Gröna Lund, käkade lunch på Restaurang "Systrarna Voltaire och Halén" , jag åt sommarsallad, som verkligen är att rekommendera! Supergott! Därefter gick vi strandvägen in mot centrum, (detta låter som en romantisk dag för ett nyblivet par! haha) förbi Stureplan och in mot Drottninggatan, hälsade på Emelies kompis inne på Monki och strosade i butiker! En helt galet bra och solig dag! TACK EMELIE för denna dag! Och jag vet att du kommer lyckas i din karriär som sångerska! (kamerabatteriet dog så dessa bilder is all I got! tyvärr!)
Den godaste cappuccinon finns på Kaffebar Mellquist på Söder!
jag fick ett hjärta av servitören. fint.
Jag
emelie. Lägg denna kvinna på minnet kära ni. Hon kommer bli känd! Hon gör sjuuukt bra musik!


Kommentarer
Postat av: Simon

känner du Emelie Berg =), vad kul! Jaaa EllaDoro är riktigt nice!

2010-06-14 @ 20:47:54
Postat av: JOHANNA

SIMON: yees det gör jag:) HOn är sjukt bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback