jag älskar svensk sommar.


Godmorgon! Hade en sjukt rolig gårdag med massa folk hullerombuller! Precis som det ska vara. Efter festen hos Petra åkte vi tillbaka och mötte upp grillpartyfolket hemma hos Atoossa och Clara i deras lägenhet mitt i stan! : ) Vi åkte hem när resten skulle gå ut! Perfekt! Så jag var hemma inte alltför sent vilket känns skönt eftersom jag ska jobba om en timme. Hur som haver, idag vankas jobb 10-18 (OB 100%, TUMMEN UPP!) och ikväll ska vi åka ut till Eriks stuga, bada bastu och njuta av livets goda dagar! Ser ut att bli en trevlig dag! Och solen skiner, ännu en dag! Helt otroligt vilken fantastisk sommar vi har fått!

och icke att förglömma, Sveriges Nationaldag idag!! GRATTIS SVERIGE! Gör något roligt och fira Sverige!

Kommentarer
Postat av: Svens

Vi hade kul så det heter duga. Inte illa pinkat någonstans. Frågan är om man kan ha en bättre nationaldag? Ragnarök!

2010-06-07 @ 05:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback