jag säger bara ragnarök!


Godkväll mitt herrskap! Jag har precis insett att jag håller på att bli gammal. En natt utan sömn tog knäcken av mig och jag ligger i sängen med dator, glass och har precis sett några SATC-avsnitt. Totalt urladdad. Gårdagen var ju som ni säkert förstår storslagen!! Vi grillade, badade, umgicks, sjöng allsång och badade! En helt galet underbar kväll! Som dessutom innebar tillskott i bekantskapskretsen! Åtminstone två nya vänner införskaffade jag mig! Precis som det ska vara. Jag kom hem kl. 04.38 (när hände detta senast?) och hör och häpna, min boss ringde exakt 07.13 och undrade om jag kunde hoppa in och jobba för en brud som va sjuk. Jag var tvungen att tänka om både en, två och tre gripandes gånger innan jag kunde svara. Så mycket riktigt, en arbetsdag på 7 timmar har jag fyllt dagen med också. Och jag vet att ni är många som väntar på bilder och jag lovar att jag har massvis att dela med mig av men just nu räcker min energi endast till för att skriva några rader här. Men ge men några timmar så ska ni få se på grejer! HURRAY!

Kommentarer
Postat av: Johan

Respekt Johanna! Själv var jag i säng en halvtimme innan din chef ringde... Storartad kväll, men alldeles för mycket sommarkänsla för att lägga bakom sig. Jag kan tänka mig att göra fler våldgästningar i stora gäng ute vid stugan på vischan.



Väntar med förväntan på fotona! Retuscheras va? :P

2010-06-07 @ 18:08:20
Postat av: Geni mästaren som bör hyllas!

Ja men visst va de en oförglömlig kväll! Den hade ju typ allt! Bastu, bad, bastulektioner,bäverzafari, lägereld, allsång, myggmedel, ringdans med fängelseregler,gramofonmarathon samt gruppkram! Och bäst av allt RAGNARÖK!

Helt klart en kväll som måste göras i repris omgående!

2010-06-07 @ 18:40:39
Postat av: Bastu teknik

Sjukaste kvällen asså. när jag kom gåendes på åkern och såg alla hundratals människor tänkte jag bara, shit. men det var en sån skön kväll och natt. Vilket underbart gäng. Nästa gång sover alla över och vi ska grilla bävern.

2010-06-07 @ 19:57:29
Postat av: Maria du vet...

Vilken natt! Tack Ragnarök-gänget... Ingen kommer någonsin förstå hur den här natten förändrade våra liv... Br jobbat med uppstigningen, själv satte jag telefonen på ljudlös och vaknade inte före 16.22... Hur hände det? Å andra sidan var jag inte hemma före 05.12... hehe



Kram mig

Postat av: John

Bävern ska grillas, övergödd helst!

All heder åt Johanna

som

ens kan svara en telefon eller ens reagera att den ringer kl 07 på

morgonen...

Är så förundrad över hur mycket tekniker jag fick lära mig under denna kväll, jag känner att jag vaknade upp några nivåer visare denna dag..,

2010-06-07 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback