DEL 2


Här har ni del 2 på vår fantastiska kväll! helt otroligt hur kul man kan ha det! Vi skrattade oss igenom kvällen med grill, sång kring elden, snicksnackande och en hel del röj : )! Galet! TACK VÄNNER! Ni är bäst.


kommentarer?


Maria, Emelie och Blom


fråga inte. nationalsången på nationaldagen. jajamänsan.







Rebecka och Jona


Erik!






Jag och John


Johan och Erik


sara och blom






checka min mördarblick


deras motförsök. okej, de lyckades. lite.


sen spelade vi spel!! GALET!


och festen fortsatte inomhus..


och som avslut på kvällen, natten, morgonen? så bildade vi hög!


och tidigt på morgnen lämnade vi bygget, och denna fantastiska plats och begav oss hem!





Kommentarer
Postat av: Sara

Kan inte annat än att le när jag bläddrar igenom detta =)) Helskön kväll helt enkelt!! Vilket härligt gäng vi blev alltså =) Och angående bastutävlingen; jag antar utmaningen. Hur svårt kan det vara liksom?!

2010-06-10 @ 22:52:44
Postat av: jona

sjukt sköna känslor man får när man kikar igenom bilderna ;) imorgon blir det liseberg för den som vill!!!

2010-06-10 @ 23:35:14
Postat av: Alex

Asså är det flera än jag som blir lite småsugen på John i bastun hahaha ojojoj den där bilden är världsklass!=D så galet bra start på sommaren! jag kommer ju hem snart då kör vi Tävlingen med stort T!

2010-06-10 @ 23:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback