Helgtips!



Igår söndagsbrunchade jag på Condecco med en av mina bästa vänner Emma! Och detta med brunch är ett fantastiskt fenomen som jag garanterat ska plocka med mig! Vi hade verkligen en fantastisk skön söndag med strosande på stan och några inhandlingar också. Bara nödvändiga inköp dock väldigt fina! Efter några timmar tillsammans anslöt även Emmas svägerska Elin som jobbar i en av Gina Tricots butiker här stan. Vi hade det otroligt mysigt och efter någon timme bestämde vi oss för att besöka ett café som för mig var nytt! Väldigt mysiga lokaler och tyvärr minns jag inte namnet. Nästa gång jag är vid Brunnsparken ska jag ta mig en kik!


Söndagens vinst av foton är tyvärr endast de tre här nedan. Sen la jag ner kameran.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback