lidköping-borås

 

Shake it. En lång dag och nu befinner jag mig i Borås! Här sover vi inatt för att imorgon haka på eventteamet som är på turné i Västra Götaland! Idag har vi jobbat i Lidköping och ikväll har jag fikat på Borås populäraste café Viskan med Emmas pojkvän Anders! Supertrevligt och väldigt intressant. Han är en smart karl med huvudet på skaft! Precis som det ska vara. Så här såg det ut igår kväll när vi ställde ihop fyra "soffor" och sov på. Funkade superbra!

 

jag i Pingstkyrkan Lidköping

 

 

vi lunchade på ett mysigt café vid namn "kaffehuset 3b" I Lidköping. Supermysigt!

 

Jag, och visst ser jag annorlunda ut?

 

kombolina och kollega Emma

 

Hälsotallrik! Supergott!

 

nej ni, här ska sovas. jag ska upp kl. 6 imorgon! hujedamej.

 


Kommentarer
Postat av: Alex

Nice! då ses vi imorgon! :D

Postat av: Isak

Emmas hår är överallt!

2010-03-11 @ 11:39:12
Postat av: JOHANNA

SV Isak: vad menar du med det?

SV ALEX: AMEN! Det gör vi.

2010-03-11 @ 14:05:40
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback