sol och solglasögon-invigning


Jag har lägenheten för mig själv och trivs som fisken i vattnet. Idag har solen lyst över staden Göteborg och jag kunde inte annat än att bege mig ner på stan och fota lite. Inget avancerat men bara en mysig egen-tids-stund! Tanken var att jag skulle få med mig någon och luncha men efter många om och men käkade jag lunch hemma och jag och josef bokade in lunch på måndag istället! blir finemang det. Jag ska jobba det sista och boka in några möten inför v. 12 och när detta är färdigt beger jag mig eventuellt ner på stan igen för en VIP-kväll i en av stadens många butiker!

och vet ni, imorgon kommer min pojkvän hit! gissa om jag jublar! efter några veckor ifrån varandra börjar man sakta men säkert sakna karln. och det fina vädret får meeer än gärna hålla i sig över helgen också!

 

 

 

 

vårens första solglasögon-dag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback