tjejhelg i mysandets tecken.


Jag har haft jordens finaste helg tillsammans med Emma. Och i lördags kom Josef och förgyllde min egentid! (då emma jobbade) Är fantastiskt tacksam för fina människor. Efter en kaffestund och låång stund av snack mötte jag upp Emma och vi begav oss ut till Chapmanstorg och åt lördagsmiddag på en liten Italiensk restaurang! Jag överdriver inte om jag säger att det var den godaste soppa jag någonsin ätit, i hela mitt liv! Krämig och otroligt smakrik! Därefter köpte vi med oss drösvis av godis och msyte framför film: Allt för min syster! (Be rörde väldigt mycket och gav mig en tankeställare efteråt) Jag färgade Emmas hår och om jag får säga det själv blev det faktisktväldigt fint! Ljust. Askblont.  Precis som det ska va!

I söndags söndagsbrunchade vi med Elin och Jonna, shoppade (jag köpte en beige skinnjacka från butiken Zara! ny läcker mascara, rengöringslotion och några sorts "pants" med spetskant, i nudefärg att ha under jeansshortsen i sommar! Blev nöjd. Eftermiddagen avslutades med kaffe på Espresso house! Efter detta höll vi TvPlay kväll hos Emma!

Inga bilder, men desto mer mys hade vi! Tack tjejer för en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback