tro hopp och skola. yeeeey

 

Tro, hopp och skola. En inspirationsdag för alla våra fantastiska skolgrupper som kämpar ute på sina skolor. Anledningen är att de tycker Jesus är så bra så att de inte kan hålla det inne. Och jag förstår dem. Jesus är för bra för att inte vilja dela med sig av! Han bara finns där vid ens sida, när man känner sig som ensammast i världen. Pratar med en. Och säger att allt kommer bli bra. En fin kompis, en hjälte och MIN Gud!

Denna inspirationsdag är till för att grupperna ska bli "påfyllda" med energi, glädje och uppmuntran gånger tusenmiljoner. Vi ger de handfasta tips, råd och idéer på vad de kan göra på just sina skolor! Vi har massvis av sköna ice-breakers för att bryta isen, flera workshops med olika teman, musik, bön och en avslutande fest! En ruggigt bra dag helt enkelt!

 

jag tjötar som det heter här i väst ; )

 

 

hjältarna!

 

LEK!

 

spexfoto vid snygga skärmen, bella och jag.

 

gänget!

 

Milla håller ett pass.

 

Emma och jag, vi bjöd på våfflor.

 

här käkas det.

 

anteckning

 

festkväll!

 

Vickan rappar ft. jag och emma beatbox(?) Jag beatboxa? - HAHA

 

tävling, svinrolig! där vi klippte av kassen 5cm/omgång.

 

VINNARE! ruggigt fint pris.

 

jag?

 

snygga skolgrupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback