gud svarar på dina böner. uppenbarligen. :)


Idag har vi varit i Skara på Katedralskolan där och hållt konsert! Gissa om det blev drag då vi smällde upp konserten mitt i skolans cafédel? WOW vilket party. Den här veckan har Gud bevisat att han verkligen hör bön! (En av skolgruppernas ledare hade maginfluensa och mådde superdåligt kvällen innan vi skulle konserta på deras skola! Vi bad och på natten blev hon heeelt totalt frisk! SUPERCOOLT! Jag och Emma fick böter i onsdags, jag bad en bön att någon skulle betala bötern åt mig. När jag kollade mitt konto för en stund sen hade jag fått pengar överfört till mig. titel på överföringen var: P-bot! Gud är god och svarar på våra böner när vi ber! Och Gud vill hjälpa dig!
-SCHYSST GUD!

Nu är vi tillbaka i Göteborg, imorgon har vi ledigt (ska dock planera och förbereda keynote inför helgens konferensmontring) och på fredag åker vi till Klädesholmen tillsammans med Joakim Lundqvist som ska predika helgen ut!

söta vickan

 

favvo-hanna, vacker!

 

daniel.

 

event-samuel

 

event-gabriel

 

konsertteamet

 

kvinnan sjunger sjukligt bra

 

delar av skolgruppen!

 

snyggteamet

 

johan, samuel och jag. hej knäppaminer.

 

finisar

 

JOHAN OCH SAMUEL TAGGAR! som vanligt. :)

 

finungar.

 

jag och emma.


Kommentarer
Postat av: julia

asså fy vilka coola bönesvar!

ng-året är bra härligt ibland asså =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback