godmorgon göteborg, snart skiljs vi åt.


Jag ska visa er vårt KAOSHEM snart men vill bara säga att detta är den sista dagen jag vaknar upp och somnar boendes i Göteborg! Tragiskt men sant, imorgon går sista flyttlasset och sen bor jag i Uppsala ett år framåt i tiden. Men innan jag tar ut sorgen över att inte bo kvar i Göteborg ska jag hinna med att luncha med mitt Emma och Viktoria (the team!) i stan, fika med några utav mina snygga göteborgsvänner (Andreas, Alexander, Per, Sandra, Kaleb och Josef!) och för att avsluta dagen, middaga med Hampus, min bästa vän Emma och hennes pojkvän Anders! Människor jag inte träffat ordentligt på år och dar! Ser helt klart ut att bli en svinbra dag! Såå kära vänner, ta hand om varandra och njut av varje dag som det vore den sista! Jag menar det.


Kommentarer
Postat av: Christian Sten

låter som om du får en grymt skön å rolig dag! :)

2010-05-20 @ 09:27:46
Postat av: Simon

Njut nu =)!

2010-05-20 @ 09:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback