På husesyn hos Jakob Lundqvist, Lilla Essingen i Stockholm.


När vi åkte upp till Uppsala här om dagen mellanlandade hos Jakob Lundqvist på brunch i form av scones och te! Jag blev oerhört imponerad över hans lilla, men otroligt fina etta på Lilla Essingen! Helt fantastiskt. Så efter mycket skratt, roliga stories och en och annan update åkte vi vidare. Tack för en sjukt mysig stund! Killar kan.


Sovrum/Vardagsrum


Vickan i köket


Färgkombination, helt rätt.


älskar tavlorna som han dessutom gjort själv!


fantastiska fotografier som han självfallet, fotat själv!





Köket


takterass med utsikt över Globen och massa tak! Gissa om vi kommer ha grillkvällar här i sommar! Vi har redan bokat in oss på åtminstone en. Sol, sommar, grill, tak och vänner!


Jag


Mr.


Mattias,


Emma!

Håller ni inte med om att det är väldigt charmigt? Ni skulle bara se gatorna utanför. Mitt i prick för vad jag är ute efter.

Kommentarer
Postat av: Sara Olow

Charmigt värre! Vill hälsa på och dricka te :)

2010-05-12 @ 10:40:15
Postat av: Jakob

Ja men kom sara, det är bara att säga till. Vad sägs som i sommar?

2010-05-12 @ 23:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback