mitt hejdå. ditt hejdå.


Idag har jag sörjt över Göteborg. Och därför tänkte jag visa er en tillbakablick från min hejdå-dag. Först fika med mina snygga göteborgsgrabbar och sen middag med min älskade vän Emma+ pojkvännen Anders och Hampus! Nu bor jag alltså i Uppsala för gott. Eller i alla fall ett år framåt. Tiden därefter är obestämd och det känns otroligt spännande!



Josef och Andreas! Och jaa, de är singlar brudar : )






Jag och mr Per! Denna man är nog en av de mest drivna människor jag känner. Han kan detta med att skriva CV!



Tramsteam!



YEY!



Eftersom någon i herrskapet var för blyg fick jag smygfota kassörskan, haha vad gör man inte för sina vänner ; )



haha


haha



Jag och Josef tog en promenad längs avenyn. Min sista som Göteborgare.






Anders och Emma! Världens sötaste.



Hampus och jag!




Kommentarer
Postat av: Andreas

Det cafébiträdet alltså... Mycket vän mö!

2010-05-30 @ 21:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback