jag trodde att jag hamnat i paradiset! och, det hade jag också.



Imorse åkte jag och farmor ut till skärgården för att säga hej till familjen (som jämt lyckas bosätta sig där så fort solen skiner och värmen kommer! förståeligt.) och för att fira in morsdag! En av världens viktigaste dagar. Jaa, faktiskt, för vad vore vi utan våra fantastiska mammor? - Ingenting. Tänk bara alla de gånger hon ställt upp med skjuts när du var 14 år och va ute sent på kvällarna, eller den gången du hade en jobbig uppsats och inte hade en aning om vad du skulle skriva, självklart kläcker hon ur sig den bästa idén ever. - Hon är ju din mamma! Så idag har vi mått bra, firat tre mammor (farmor, mormor och mamma!), ätit tårta, grillat och solat på bryggan! JAA, jag trodde att jag hade hamnat i paradiset. På riktigt.



Vackra syster på bryggan!



Viken!



Syster och vackra farmor!



Cool morfar!



Cool syster.



Jag,



paradiset, var det ja.



jag i min kornblåa klänning



mamma



mormor



och vår nya flaggstång som pappa så fint satt upp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback