för ett snyggare jag



Jag ska tipsa er om en cool grej som jag ordnat med tanke på
detta inlägg. Pappa fick mail från en kund idag som hade mailadress: sitt.namn@sverige.nu och det var väl ganska snyggt måste jag säga! Därför var jag snabb med att fixa mitt eget namn i samma adress. så nu är min nya mailadress: [email protected]

mitt tips till dej är att göra samma sak! för ett roligare och ett lite proffsigare alternativ till den gamla hotmailadressen!
min businessdaddy stod bredvid mej och sa absolut att jag skulle ha en punkt mellan förnamnet och efternamnet. varför frågade jag. - för att det är så man har i affärsvärlden! -jahaa, lika bra att jag också har det då eftersom det är där jag kommer befinna mej framöver!

här hittar ni det! tänk på att inte vänta för länge med att starta upp ditt konto då namnen försvinner snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback